otrdiena, 2010. gada 8. jūnijs

Gaiss.


Būrī tup putns ar sārtu spalvu uz galvas,

kas reiz dižens un cēls bija,

bet tagad pazemots lūkojas ārā,

jo zaudējis visdārkāko,

visskaistāko,

viscēlāko – brīvību.

Viņš atceras ,

ka kādreiz pār pļavām, mežiem un upēm laidies,

ka izjutis brīvības garšu un dzirdējis vēja dziesmas,

kas dziedāja putnam par prieku,

kas deva iedvesmu dzīvot,

bet tagad putns būrī tup un atceras atmiņas zaudētās.

Putns paskatās vēl reiz uz mežu,

Kurš reiz bija viņa mājas.

Viņš pēdējo reizi iekliedzas un aizmieg

un tagad viņa dvēsele ir brīva.

Putns lido uz debesīm,

kur viņu gaida brīvība atņemtā.

/nezinu autoru/


Es esmu laimīga. Beidzot, eksāmeni beigušies, viss nolikts,salikts, sakārtots..
Vēl priekšā tik izlaidums, heh...


Būšu dāma, zolīdā izlaiduma kleitā uz papēžiem, kas klumburē pakaļ atestātam...:D
(p.s 11.jūnijā, Rīgas Hanzas vsk, Hallē, plk. 16.00, ja nu kāds vēlas palūkoties uz Laimu smukā kleitā ar kosmētiku :D)



Visā visumā, oficiāli paziņoju:
Es beidzot esmu gatava atgriezties pasākumu virpulī!
Vairs nekādas sapīkušas sejas grimases un grāmatu kalni zem kuriem slīkt un smakt, es elpoju gaisu un esmu brīva un atvēŗta visam!!!


Šī vasara mums ir jāpadara par īpašu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru