pirmdiena, 2010. gada 31. maijs

Ondine.

Mans nedēļās citāts:

Jaut.: Cik sirreālisti ir vajadzīgi, lai ieskrūvētu elektrisko spuldzīti?

Atb.: Viens, kurš turēs žirafi, un otrs, kurš bērs vannā krāsainus autoremonta instrumentus.

***

Nesen noskatījos filmu Ondine, , jauka un vienkārša filma, nekas pārsteidzošs, nekas graujošs , viegla, skaista mūzika, mīlestība, jūra un varbūt neliela vēlme noticēt pasakai.

http://www.youtube.com/watch?v=80HzX8UGEKM


Kolins Farels protams zina ko dara :)

Bet jā, šī filma lika saprast cik ļoti es vēlos būt jūras tuvumā, cik ļoti tas man varētu būt būt vajadzīgs un ,ka vairāk par visu es kādreiz vēlētos kuģot! ^^

laba filma.



Un vēl kas, kā beigsies eksāmeni es atdodos dabai un sēžos vilcienā.

Es dievinu vilciena lēno pukšķināšanu, jā, arī cietos ,vecos krēslos, mazo kompāniju, pats labākais-lauku skatu aiz loga... nekādi tramvaji, troleijbusi,autobusi,mikriņi,vai mašīnas... vilcienam ir netverama aura. Nedaudz sena un tā kā viss senais mani piesaista, es dievinu šos čuk čuk bāņus! ^^


Un varbūt uz atvadām varat man ieteikt kādu nodarbi, kas jums rada pozitīvas emocijas! :)

piem, skriešana ar basām kājām pa zāli, ēst konkrētus saldumus utt


es būšu ļoti pateicīga! :)



3 komentāri:

  1. jajajā, es arī mīlu vilcienus *sun* vienmēr, kad pilsēta sāk likties pārāk nomācoša, atliek vien sēsties kāda veca, tukša vilciena maršrutā. glābiņš jebkurā situācijā.
    mani nomierina grāmatas un filmas. jo īpaši tās, kurās es zinu, ka viss 1. beigsies sliktāk kā ir man ; 2. beigsies labi, bet situācija nav manējā.
    jo īpaši man patīk sēdēt laukos, tukšā, klusā pļavā un starp puķēm un saules stariem lasīt kādu grāmatu par pagātni. piemēram, Vējiem līdzi.
    un vispār - skaistas lietas uzlabo garastāvokli. dažreiz pietiek arī ar iziešanu ielās svārkos. *sun*
    + mani uzmundrina mazu bērnu īslaicīga klātbūtne. bet - patiešām mazu un patiešām īslaicīga :D;)

    AtbildētDzēst
  2. ++ kā gan es varēju aizmirst - skaistas bildes! tās, tāpat kā grāmatas, māk aizvest citā realitātē.

    AtbildētDzēst
  3. ak, lauku pļavas..
    piemēram skatu tornis pļavas vidū, uzkāp un sajūta tāda it kā tu būtu citā pasaulē. Pietam sajūta pie dabas vnm ir tāda it kā tu būtu tur, kur tev vajag būt, tu esi īstajā vietā. :)

    AtbildētDzēst